esmaspäev, märts 13, 2006

Kummaline mõte (07.03.2006)
Nüüdseks olen juba aasta otsa olnud suitsuvaba. Suvel saab aasta ka alkoholivabadusest. Ning kui alkohol mu mõtetesse nii väga enam ei trügigi, siis ... see "vabadus", mis kaasnes tubakast loobumisega saab pidevaid tagasilööke. Ma tean, et see harjumus pole heade külgedega ja mind häirib pilt suitsetavaist kaaskodanikest, aga... ta tuleb ja ahvatleb ikka ja jälle...



Kevad on saabumas, kas pole? Need 2 mind, kes muidu suht hästi läbi saavad, on taas mind puruks rebimas.
See "tume" tüüp võidutseb - :"Veel on pime, veel on mul võimu. Tule ja ma näitan sulle, mis elule tegelikult värvi annab. Tule, tule, tule..."
Ja siis mu "heledam" pool hoiab kinni teadmisest: "Lumi sulab kohe. Kohe on valge ja soe. Ratas juba ootab. Kuula linnud laulavad juba. Ära anna järele. Sa ju tead, et kevad on kohe-kohe siin."

Nemad kaklevad ja mina tahaks karjuda...
Parim lahendus on hakata kasvatama "hingekassi". Seda, kes suureks sirgununa muutub looks või luuletuseks. Tema kasvab seda seda kiiremini ja seda ilusamaks, mida kõvemini karjub mu süda.
Kasva kiisu, kasva. Kui kord paberile saad, saan ma selleks kevadeks taas kord terveks.
Seni... seni tuleb üritada kuulda seda talvega nõrgenenud heledamat poolt minust ja ...üritada karskeks (nii kehalt, kui vaimult) jääda.
on olemas "anonüümsed alkohoolikud", miks pole "anonüümseid amokijooksjaid"?